czwartek, 2 czerwca 2011

RELACJA Z CANDY

Znowu będę chwalipiętą. Maj zawsze był moim szczęśliwym miesiącem, ale mimo wszystko wygranie candy dwa razy w przeciągu kilku dni było duuużym zaskoczeniem :D:D A przesyłki były takie, jakie lubię - trzeba się nasiedzieć, zanim wszystko się rozpakuje :D:D

Pierwsze candy wygrałam u anibyleco. Ania tak pieczołowicie zapakowała prezent, że w pewnym momencie zwątpiłam:D:D Dostaliście kiedyś ogromne pudło, w którym było mniejsze, w nim jeszcze mniejsze, w nim.. i tak do malutkiego pudełeczka z cukierkiem? ;D:D Przesyłkę Ania właśnie tak zapakowała, tylko w folę bąbelkową :D:D



Piękne, nieprawdaż? :D:D

Druga paczka, od Magdy była wieloczęściowa i chyba ze trzy razy myślałam, że już wszystko, a jeszcze na coś trafiałam :D:D


Zawieszka, naklejki, serwetki (kropki, kropki!), wstążka w gwiazdki (były też małe jasnoróżowe wstążeczki, jedna z tych rzeczy, które odkryłam gdy myślałam, że już wszystko :D), serwetka, baza do decoupagowych kolczyków, słoneczniki, kolorowo-owadowe coś, co nie wiem czym jest, ale ładnie wygląda :D, dziurkacz z żabką (o tak!) i kolczyki w pudełeczku :) Mam nadzieję, że to NAPRAWDĘ wszystko :D:D

Dzięki dziewczyny! :)

7 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    i prawdaż, prawdaż - wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty dostałaś- gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff,dotarło-no to się cieszę:) To owadowe coś-to stemple;p;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisze ci rano na e-mail bo poczta od godziny mi nie dziala i wiadomosc sie nie wyslala

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! mi sie jeszcze w zyciu nic nie udalo wygrac, a tu takie podowjne szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesyłkę dzisiaj otrzymałam BARDZO DZIĘKUJĘ to nie jest moje zdjęcie chyba znowu cos z BLOGEREM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te baranki wygrałaś! :)
    Zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń